reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Tóthová Paulíková

Tatiana Tóthová Paulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď sa dostaneš do úzkych a všetko je proti Tebe, až to vyzerá, že už nemôžeš vydržať ani sekundu, nevzdávaj sa, lebo to je ten čas! Ten pravý čas keď nájdeš nové svetlo a novú silu a šanca ktorú dostaneš to bude Tvoj znovuzrodený svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vianočná výzdoba v Nottinghame cez môj objektív

Tatiana Tóthová Paulíková

Vianočná výzdoba v Nottinghame cez môj objektív

Vianoce sa rozbehli v plnom prúde. Tento rok som si uvedomila, že tu v Anglicku sa už na Vianoce chystajú od konca októbra. Postupne sa dáva výzdoba a Vianočný stromček sa osadí prvý decembrový deň

  • 4. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 869x
  • 16
Spomienka na mesto Bern

Tatiana Tóthová Paulíková

Spomienka na mesto Bern

Určite viacerí z vás poznajú ten pocit, keď sa po rokoch vrátite na to isté miesto a vynoria sa vám spomienky. Mne sa to prihodilo na mojej poslednej dovolenke.

  • 12. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pekný slnečný deň na farme

Tatiana Tóthová Paulíková

Pekný slnečný deň na farme

Ku koncu leta sme sa rozhodli využiť jeden pekný deň a išli sme sa pozrieť na mestskú farmu v Nottinghame.

  • 8. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Výlet s kamarátom Borisom

Tatiana Tóthová Paulíková

Výlet s kamarátom Borisom

Náš kamarát pes Boris zas strávil pár dní u nás. A v rámci jeho pobytu sme mu prichystali malý výlet.

  • 30. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Čo náš Drobček vyparatil

Tatiana Tóthová Paulíková

Čo náš Drobček vyparatil

Myslela som si, že nášho malého Drobčeka obíde záľuba, ktorú majú asi všetky králiky a to je obhrýzať káble.

  • 4. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 168x
  • 10
reklama
Príroda cez objektív

Tatiana Tóthová Paulíková

Príroda cez objektív

V nedeľu namiesto poobedného odpočinku rozhodli sme sa vyraziť na bicykloch do prírody.

  • 13. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dostihy mojimi očami

Tatiana Tóthová Paulíková

Dostihy mojimi očami

Dlhú dobu som už túžila ísť na dostihy ale nikdy sa nenašiel čas alebo......nevyšlo to. Ale sobota bol mojím prvým dostihovým dňom a určite nie posledným.

  • 10. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 579x
  • 9
Ako som zachánila malého Drobca

Tatiana Tóthová Paulíková

Ako som zachánila malého Drobca

Neprešiel skoro ani mesiac a osud znovu skúšal moju lásku k zvieratám. Ako už niektorý viete pred nedávnom som stratila králika Šibala a teraz máličko chýbalo a už by som stratila aj druhého.

  • 28. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Môj priateľ Boris

Tatiana Tóthová Paulíková

Môj priateľ Boris

Boris nie je kamarát ako každý iný, je to psík Boris, labrador retríver krásnej lesklej srsti čokoládovej farby.

  • 14. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Spomienka na Šibala

Tatiana Tóthová Paulíková

Spomienka na Šibala

Malý, krásny Holandský králik......

  • 25. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
MS krasokorčuľovaní v Los Angeles

Tatiana Tóthová Paulíková

MS krasokorčuľovaní v Los Angeles

Nedávno sa v dňoch 23 - 29. marca uskutočnili MS v krasokorčuľovaní Los Angeles (USA)

  • 14. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 179x
  • 2
Deti na "vodítku"

Tatiana Tóthová Paulíková

Deti na "vodítku"

Po opustení Slovenska a zavítaní do nového kraja, som sa rozhodla viac ho spoznávať. A tak zisťujem obrovskú pravdivosť onoho známeho - Iný kraj, iný mrav. Veci, ktoré sú tu iné je dosť a tak si vezmem na mušku jednu, ktorá ma tu upútala asi ako prvá z nich. Je to mierne strelená odchýlka od štandardného „VOĽNÉHO" chodenia detí na prechádzkach, čo je úplne normálna vec u nás doma. Tu sa deti dosť často ocitajú na vodítkach ako psíci a hoci ma to v prvom momente šokovalo, pustila som sa do hľadania dôvodov tejto čudnej metódy „venčenia detí".

  • 6. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 293x
  • 50
reklama
SkryťZatvoriť reklamu