reklama

Čo náš Drobček vyparatil

Myslela som si, že nášho malého Drobčeka obíde záľuba, ktorú majú asi všetky králiky a to je obhrýzať káble.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Je to len pár dní dozadu, keď som zistila, že som sa mýlila. Dlhšiu dobu Drobček rád chodil za chladničku. Myslím, že tmavý veľký priestor čo máme za ňou mu pripomína noru. Dovolila som mu tam chodiť lebo som vedela, že káble nemá v obľube hrýzť. Tak šiel deň za dňom a ja som sa jedného dňa prebudila a zistila som, že chladnička nefunguje. Pravý dôvod sme hneď nezistili. Odkrytie pravdy prišlo až keď sme chladničku odsunuli a zbadali sme tam dokonale rozhryznutý kábel.  

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Neviem ako dlho mu to trvalo ale musím povedať, že sa mu to podarilo dokonale. Hnevať sa na neho nemá zmysel. Môžeme byť len radi, že sa mu nič nestalo. Na jeho šťastie.
Drobček sa samozrejme tvári, že o ničom nevie a určite sa mu už v hlávke rodí nejaké iné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Tatiana Tóthová Paulíková

Tatiana Tóthová Paulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď sa dostaneš do úzkych a všetko je proti Tebe, až to vyzerá, že už nemôžeš vydržať ani sekundu, nevzdávaj sa, lebo to je ten čas! Ten pravý čas keď nájdeš nové svetlo a novú silu a šanca ktorú dostaneš to bude Tvoj znovuzrodený svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu